fredag 30 augusti 2013

4 veckor gjorda

Fattade nada när jag klev på vågen imorse. Förra veckan hade jag gått upp 0.5 kg och under de tre veckor jag fastat hade vikten inte förändrats särskilt mycket. Lite upp och lite ner. Från att ha vägt 72 kg förra fredagen vägde jag nu imorse 70.3 kg. Eh?? Minus 1.7 kg på EN vecka? Men ja, det stämde. Har varit lite förvirrad över att vågen inte visat mer skillnad men 4 veckor var tydligen vad kroppen behövde. 

Måttbandet visade också minus, 2 cm även denna vecka. Det innebär att jag gått ner totalt 2.7 kg och tappat hela 10 cm i midjan på de fyra veckor jag fastat. Vet inte vad jag ska säga. Jag är mer än nöjd men även exalterad över vilka resultat jag kan nå framöver. Resan fortsätter, jag tänker inte sluta nu. Men jag ser fram emot att unna mig något gott imorgon på Grappa och att fortsätta fastan med vissa dagar då jag får va människa och inte maskin. 

Jag låter bilderna tala för sig själv: 

Vänster bild vecka 31 och höger bild vecka 34: 






Inga kommentarer: