torsdag 29 augusti 2013

Materialist javisst

Stor eloge till Dustin.se för den snabba leveransen. Jag beställde min nya dator i tisdags och hade den hos mig igår, dagen efter min beställning. Snabba puckar, det gillar jag! Nu sitter jag här, som ett litet barn på julafton och navigerar mig runt i min nya dator. Den är grym. Man ska inte sukta efter materiella ting men jag är nog lite småkär. Den är så fiiin, och dessutom har den touchskärm vilket gör upplevelsen (konstigt nog) lite roligare (och bättre!!)
 
 





Har under förmiddagen varit på min VFU-skola för att stämma av inför kommande praktik. Vecka 38 drar jag igång fem veckors praktik precis som förra hösten, dock ligger praktiken lite tidigare i år (skönt att slippa allt julpysslande). All sorts träning uteblir idag då min rygg och mina ljumskar tagit ordentligt med stryk de två senaste matcherna. Ska träffa en idrottsmassör imorgon och en naprapat på måndag som förhoppningsvis kan få ordning på mina besvär. Vill ju kunna träna och spela fotboll utan att ha ont i ljumskar och rygg.

Inga kommentarer: