söndag 11 augusti 2013

Tillbaka till vardagen

Jobbet gick smärtfritt i lördags och efter att jag gymmat och ätit tog jag en sväng ut till Dunker för att hälsa på Donkan (och Lina). Vi har saknat varann, jag och Donkan: 



Gosade en stund sen åkte jag, Lina och Kellan vidare till Johanna för att grilla. Vi kollade på film och hade det mysigt. Skönt att släppa tankar från jobb, träning och kost och bara få vara med mina tjejer en stund. 

Idag tog jag lååång sovmorgon innan jag drog igång ett lass med foodprep. Har även hunnit med att kolla på fotboll, gå promenad och skruvat studsmatta. Nu hänger jag i soffan en stund och laddar inför gymmet. Kidsen anländer till oss ikväll och imorgon drar sista arbetsveckan igång. Vardagen är så gott som tillbaka. Både skönt och lite smått ångestladdat. 


Inga kommentarer: