tisdag 27 augusti 2013

Come to mama

 
Denna goding är förhoppningsvis väldigt snart påväg i ett paket hem till mig:
 
 

 

 
Anledningen är detta:
 

 
Min dator lever men det är knappt. Kanske inte så konstigt med tanke på att den är snart 3 år gammal och köpt för ett väldigt billigt pris. Trots att jag tagit väldigt bra hand om den, installerat ett bra viruskydd, aldrig installerat några spel eller andra program, rensat hårddisken med jämna mellanrum, bara använt mig av Microsoft Office och endast tappat den i golvet en gång (hehe) så är den nu på vippen att ge upp. En dator är väl inte det allra roligaste att lägga pengar på, men välbehövligt då mina studier sträcker sig framåt i 2,5 år till!
 
Beställningen är gjord och nu kommer jag trippa på tårna och längta ihjäl mig resten av veckan. Komsi komsi dator lilla!
 
 

Inga kommentarer: