fredag 30 augusti 2013

Awesome fridayfeeling

Har en sådan grym fredagskänsla så ni förstår inte. Vågen och måttbandet visade nya resultat imorse (mer om det senare), jag ska äntligen få behandla min rygg som gjort ont i två dagar och när klockan slår 15.00 checkar jag ut från min första skolvecka och har en awesome helg framför mig. Inventering hela dagen imorrn (OB 100% från kl. 12 = CASH) och till kvällen blir det middag med fina Lina på Grappa. Jag går även runt i vetskapen om att jag klarat av att fasta i fyra veckor och att efter denna grymma helg väntar två dagar i mitt fina Falun (tisdag-onsdag). Känner mig därför lite extra awesome.






Det enda som grämer mig inför helgen är det faktum att jag kanske missar min första match någonsin i vuxna år på grund av skador? Inte hela världen att missa en match i division 4 egentligen men jag är ju som jag är och spelar hellre med onda ljumskar för att på så vis slippa säga nej till match. Vill alltid kunna tillfredställa alla. Men blir det nej så blir det nej, försöker jag intala mig själv. Vi får se vad idrottsmassören säger.

Inga kommentarer: