fredag 23 augusti 2013

Bra resultat trots trög vecka

Har varit frånvarande några dagar och det beror dels på en tung matchförlust i baken och dels på grund av att fastan är lite extra jobbig att hantera när man inte är på jobbet. Här hemma lockar det mesta i skafferi och kylskåp på förmiddagarna när jag ännu inte får äta. Men än så länge har jag inte fuskat en endaste gång under fastan och planerar inte att göra det heller.
 
Fick lite extra pepp på gymmet idag att hålla ut fram till vårkanten, då jag skulle kunna se riktigt tydliga resultat. Mitt mål har hittills varit att hålla augusti helt clean från vad socker och fett innebär. Jag vill gärna fortsätta med fastan efter augusti då jag tycker att det passar mig, men med inslag av vissa dagar då jag kan unna mig något extra gott.
 
Trots en trög vecka fick jag skåda fina bildresultat denna fredag. Magen börjar verkligen ta form och det stämmer verkligen hur viktig kosten är för att resultaten ska synas, för egentligen tränar jag inte mer nu än innan jag började med fastan. Imorse visade vågen inget minus utan + 0.5 kg. Jag ligger nu på stadiga 72 kilo. Trots viktuppgång visade måttbandet ännu ett minus i midjan, 2 cm minus denna vecka vilket innbeär totalt 8 cm minus i midjan på 3 veckor.  
 
Vänster bild vecka 31 och höger bild vecka 34:
 
 






Inga kommentarer: