fredag 30 mars 2012

Brist på vitaminer

FREDAG! Tusan så skönt. Idag prövade jag en ny typ av frukost. Jag mixade björnbär, hallon och kvarg med två matskedar proteinpulver med jordgubbssmak. Istället för att äta det som smoothie hällde jag upp det i en tallrik med fullkornshavreringar och en matsked keso. Så här blev resultatet:

Riktigt gott och kul med lite variation. :)


Håller på att förbereda mig inför vårt sista seminarium i kursen. Det går sådär. Jag borde läsa en del innan klockan tio men min hjärna har redan avslutat kursen. Så typiskt. Efter seminariumet ska jag till apoteket. Som ni ser på bilden nedan är mina naglar jättedåliga. Den i mitten gick av igår. Alla är skårade och mörkröda i toppen. Antagligen brist på vitamin B googlade jag fram igår. Så det får bli en vitaminkur för naglarna ser rent ut av förjävliga ut!   

Inte bra..

Nu måste jag sätta fart. Klä på mig, läsa x antal sidor och lämna tidsrapport innan klockan blir tio!
Skönt med helg sen.

Kram kram

Inga kommentarer: