fredag 9 mars 2012

Tips på hemmaträning

Vilken skön fredag jag har haft:

Vaknade tidigt, lämnade kids, åt brakfrukost framför tvn och somnade sen om en halvtimme till. Genade genom häcken upp till mamma för att ha seminarium. Det gick bra och var rätt smärtfritt idag.

När jag kom hem hade jag planerat ett litet träningspass här hemma. Har alltid så svårt för uppvärmningen.. Man vill ju inte ställa sig och hoppa upp och ner när man bor i lägenhet. Men idag tänkte jag till, drog på mig träningskläder och en tjock tröja, sen började jag dammsuga! Jag blev varm och svettig, och dessutom blev det rent också. Efter en stund var jag lagom varm att utföra ett styrkepass med armhävningar, fällkniv, hitlers hund, dips, enbensdjupa, benböj och plankan. Ett riktigt smart tips på hemmaträning.

Efter dusch och hårinpackning hoppade jag i jeansen och hämtade kidsen. Vi lyssnade på Hoffmaestro, The Hives och Backyard Babies på högsta volym medan jag diskade och lagade mat. Ingen stress att komma iväg till träning, bara känslan av HELG. Göööött!!

När Benny anlände hem åt vi tacos och sen spelade vi "finns i sjön". Jag unnade mig ett glas vin och sen dukade vi fram frukt och popcorn. Och nu sitter jag här. Var uppe en sväng hos Maddo och Denta för att hämta bilder från bröllopet. En av bilderna ser ni på nya headern. Klockan har bara passerat halv tio men Benny ligger redan här bredvid och snarkar. Hihi. Brukar va tvärtom.

Här är några av de mindre seriösa bilderna som togs.. De mer seriösa hamnar nog på facebook om jag har Maddos tillåtelse? (Plzz!! :D)






Nu ska jag koka mig en kopp te. Imorgon äre tjejkväll och mello-mys som gäller :D    

Kram kram

Inga kommentarer: