onsdag 21 mars 2012

Underbart (plugg)väder

Men HALLÅ?? Vädret är alldeles för bra för att sitta inne och plugga. Slog upp de stora blå redan klockan sex imorse tack vare den underbara solen. Pigg som en mört gled jag ner till gymmet. Helt själv var jag. (Kan jag messa dig nästa gång det händer, Sälen?)

Eftersom Benny är hemma med en sjuk Claris stod frukosten på bordet när jag kom hem. Knäckemacka med ägg och makrill (dock inte båda två på samma macka). Gött var'e. Hopp in i duschen (igen, känns som det enda jag gör??) och sen vidare upp till mamma för att få lite studie-ro. Men jag irriterar mig på det fina vädret, vill inget hellre än ut.

Så jag kanske ska sätta fart så jag slipper sitta här och häcka. Läste igenom arbetet idag och upptäckte massa stavfel men även att jag är nästan är klar?? Måste orka finputsa lite till, kom igen nu Aaaaamaaaliiiaaa.

Blev många såna här () och såna här ?? idag. En sån där parantes-och-frågetecken-dag.

Bilder från gårdagens aktivitet med fotbollslaget kommer senare ikväll. Håll utkik!

Ett inlägg utan bilder är tråkigt så jag slänger in den här gamla:

Pose från sommaren 2007
(om jag inte minns fel)


Kram kram

1 kommentar:

Sälis sa...

tycker jag verkligen du kan göra...hihih