onsdag 14 mars 2012

Rapportskrivning

Pjuuh är i fullt sjå med att skriva den avslutande rapporten. Här kan jag verkligen sakna gymnasietiden och de uppgifter Lars-Evert brukade ge oss. En uppgift och typ en månad att slutföra den.. Jag gjorde min intervju igår som rapporten bygger på, och rapporten ska lämnas in nästa torsdag. Buhu. Panik. Just nu står det still. Vet inte hur jag ska formulera mig eller nånting. Dessutom är intervjun 40 minuter lång, så det finns en del att jobba med. Både bra och dåligt. Bara att bita ihop och köra!!

Första uteträningen igår var verkligen superkul och uppfriskande. Härligt att vara ute i den sköna luften även om det är på grus. Det studsar och far men är kul ändå. Men mina tår hatar mig verkligen. Förstår inte vad man ska ha tånaglar till? De fyller ju ingen funktion mer än de är snygga när man målar de. Den högra stortånageln är sådär härligt ljusblå för tillfället och den lär ju bli lila, sen svart och trilla bort lagom till sommaren. Precis som förra året och året innan det..

Förlåt mig arma tår för att jag knölar ner er i en trång sko gång på gång!

 
Nu måste jag käka lunch annars avlider jag och då blir rapporten knappast färdigskriven. Dagens mål är att skriva minst en rubrik på rapporten. Då har jag varit dukig och kan kanske pusta ut litegrann.  

Senare blir det träning med:

 
Kram kram 

Inga kommentarer: