måndag 26 mars 2012

Känsliga läsare varnas

Alltså min fot, ajaj. Inget för fotkänsliga personer!
Blånagel, blåsa under foten,
dobbmärken uppepå och skavsår på lilltån.


Gick upp vid sju och loggade in på högskolemailen. Tjockt med nya mail som kommit under helgen där vår semiledare vill flytta fram seminariumet. Såklart har han fått svar från alla förutom mig. Varför sitter ni vid datorn på er lediga tid?? Jaja, borde kanske också börja med det.. Så då fick jag ännu mindre tid att få ihop nåt bra att säga. Men men, vad göra liksom? Jag ska vara opponent till den enda personen som inte utfört uppgiften (rapporten) på rätt sätt. Ångest? Ja. Men bara att försöka göra det bästa av saken.

Nej nu måste jag sätta fart. Bjuder på dagens frukost:      

Fruktsallad med päron, kiwi och jordgubbar. Mums!
Åt två knäckemackor med skinka och ost också. :)


Kram kram 

Inga kommentarer: