torsdag 8 mars 2012

Barnvakt, plugg och proffsträning

Mat- & träningsbloggen kommer att läggas åt sidan. Jag känner att den uppfyllt sitt syfte, jag har börjat tänka efter ordentligt innan jag äter saker, eftersom jag inte vill publicera det på bloggen. Eftersom jag äter ganska snarlikt varje dag är det dessutom svårt att komma ihåg exakt vad jag åt igår.. Så länge jag håller mig till kvarg och havreringar är det bra. När jag väl sitter vid datorn har jag skola att göra eller så vill jag gärna uppdatera den här bloggen istället. Vet inte om jag kanske tar upp bloggen igen om jag känner att jag börjar slarva, men för tillfället har jag inget behov av den. Så du får hitta nåt annat att läsa, Bempa :) Så nu kommer det skrivas lite mer om kost och träning här istället!

Är barnvakt hos Sälen. Måste se till så hon pluggar ordentligt, det är ingen ordning på henne. Så jag sitter här mittemot och vakar som en hök. Hihi. Har gjort klart allt plugg för veckan, har till och med varit lite överambitiös och skrivit två inlägg i ett diskussionsforum, HELT FRIVILLIGT. Klapp på axeln, tack tack. Seminarium imorgon förmiddag sen är det helg, woop woop!


Go me!! Hihi


Är såå sugen på att lägga upp resultaten från fystesterna men vill ordna lite med bilder och så först så det blir antagligen till helgen istället. Så håll ut!! Sen måste jag ju fundera på vad nästa mål ska bli. Vad ska jag nu sträva efter här på bloggen? Hm, får suga lite på den..

Träningen med Ulf igår var förresten väldigt givande, och som jag förstått är vi i tidningen idag. Måste upp och köpa den. För er som inte vet är Ulf  numera ansvarig för träningen i svenska skidlandslaget. Som han sa: "Igår pratade jag med Karl-Johan Bergman i telefon två ggr och idag står jag här med er." That's big! Ont i kroppen har jag också, tack Ulf.

Kram kram



Inga kommentarer: