tisdag 20 mars 2012

Dagens flow och mat-tips!

Vilket flow jag har haft idag! Dagens seminarium var en räddare i nöden. Fick många svar och sen körde jag bah'. Lär få sitta hela dagen imorgon med men det är mestadels formalia som det ska ordnas med, och en liten avslutning. Jag ser slutet på arbetet i alla fall och det känns så grymt skönt. Tangentbordet glödde ända fram till tre-snåret och då var jag så nöjd med mig själv att jag belönade mig själv med en löparrunda. Vädret var kanon och luften gick lätt att andas.  

När jag kom hem stod maten på bordet. Lax, hemmagjort potatismos och keso. In i duschen sen hoppade jag i nytvättade träningskläder igen. Vi ska nämligen ha aktivitet med fotbollslaget idag, för att stärka sammanhållningen lite mer. Ska snart börja röra mig mot lilla gympasalen där vi ska samlas. 


Hett tips i flingväg!
Frukosthjärtan med smak av äpple och kanel

Supergoda tillsammans med banan, kiwi och keso. :)

Kram kram

Inga kommentarer: