onsdag 7 mars 2012

Fystester #2

Igår var det fystester i munktell som gällde. Hade världens sämsta uppladdning med migrän och mensvärk men efter två timmars powernap på eftermiddagen var jag pigg och glad igen. Resultatet då? Kanon. Jag nådde tre av mina fyra mål och jag är särskilt nöjd med snabbheten och brutalbänken. Det sticker lite i tävlingsnerven att jag inte nådde mitt spänstmål, men jag måste vara nöjd ändå. Hihi. En sammanställning kommer när jag tagit tag i veckans skoluppgifter..

Det är som sagt vad som står på dagens agenda. Måste formulera en fråga till fredagens seminarium och läsa lite texter sen är jag en free (wo)man. Ikväll ska laget träffa Ulf. Hjärnan bakom vårt träningsprogram vi följt hela hösten/vintern.

Nu måste nytta göras, här är några av de få bilder jag tog på bröllopet i lördags:






Kram kram 

Inga kommentarer: