måndag 19 mars 2012

I behov av ett plugg-flow

Lite otydlig i föregående inlägg kanske. Seminariumet är imorrn, däremot ska det vi gjort hittills lämnas in idag. Och jag hade tydligen missuppfattat det hela, vi skulle inte skicka in den halvfärdiga rapporten utan mer en sammanställning av det vi gjort hittills. Åh, allt är så svårt att fatta på högskolan.

Har jag kommit någonvart då? Ja litegrann. Men tänk om jag kunde utnyttja tiden fullt ut istället för att halka in på facebook varannan minut. Nu har jag loggat ut och får inte logga in igen förrän jag nått "dagens mål". Måste sätta upp ett mål för dagen annars kommer jag ingenvart. Ska snart ta ett mellanmål och sen hoppas på ett ordentligt eftermiddags-flow.

Just det! Glömde säga. I lördags var jag på second hand-affären här uppe på byn och fyndade nya blomkrukor, en ny soffkudde och en sprillans ny tröja för bara 100-lappen. Nu är jag beroende och ska dit och köa på lördag igen som alla andra bybor. Hihi.


Nya tröjan, typ 15 spänn.

Ikväll blir det träning på gymmet med Sälen!

Kram kram

Inga kommentarer: