onsdag 28 mars 2012

Onsdagar är min tv-kväll

Jag har haft en skön dag. Var uppe tidigt för att skicka in slutversionen av min rapport (efter en del kompletteringar). Tur var väl det för sen ringde Ann-Sofie och ville att jag skulle jobba några timmar. Men jag hade gott om tid. Skickade in rapporten sen gick jag typ och väntade på att få börja jobba. Var på fritids på Ekbacken. Fick en massa kramar av barnen som tydligen saknat mig, gullungar! Ska jobba ett pass imorgon med och det känns bra att ändå lyckas klämma in två jobbdagar i mars som hittills bara flygit förbi, tycker ni inte? Snart april ju!

Ikväll har jag lagat en egen chili con carne, som blev asgod?? Brukar alltid smaka så mycket tomat annars men den här var heeet och krämig. Efter ett träningspass på hemmaplan sitter jag med lapen i knät och skakiga armar. Har en skön kväll framför mig. Har jagat iväg Benny som vill se både AIK och Zlatan på tv. Men onsdagar är min tv-kväll. Då är det grey's som gäller och inget annat. Så han får ta sitt pickpack och dra, hihi. Sitter för tillfället och kollar på finalen av Sveriges Mästerkock. Ska snart duscha, igen. TYP DET ENDA JAG GÖR.

Ska nog unna mig en rejäl kvällsfika till grey's sen. Göööött.


Dock inget sånt här till kvällsfikat! ;)
(Haha Claris så jävla nöjd)


Kram kram

Inga kommentarer: