tisdag 28 januari 2014

Snöstorm och förkylning

Tack gode gud, nu hör jag plogbilen utanför. Ingen sörmlänning har väl missat den halvmetern med snö som kommit under gårdagen och natten. När jag skulle hem från gymmet igår körde jag fast, som tur var kom Henke precis dit och som uppvärmning fick han putta loss mig. När jag kom hem och skulle parkera i garaget fastnade jag precis utanför. Då kom Benny precis hem från träningen med barnen så han fick putta in mig i garaget. Att lämna barnen på förskola och skola i morse blev en pärs, fick skotta fram bilen ur garaget och slira mig fram på de oplogade vägarna. Svettigt värre!
 
Idag blir det till att ändra på träningsschemat litegrann. Vaknade med lite lätta förkylningssymptom i form av täppt näsa och rosslig hals. Därför blir det till att ha vilodag idag istället och förhoppningsvis kan jag träna resterande dagar av veckan.
 
 
 

Inga kommentarer: