måndag 20 januari 2014

Det där med tålamod

Började dagen med ett pass på gymmet, bröst och triceps blev det idag. Efter utfodring har jag spenderat några timmar vid skrivbordet, vi har en hel del att läsa inför veckans första seminarium. Just nu pausar jag hjärnan litegrann men ska passa på att läsa en stund till innan jag ska laga lite matlådor och sen fara till Sparreholm för att jobba på fritids. Gillar att vara tillbaka i vardagen igen och utmaningen att försöka pussla ihop en dag fylld med träning, plugg och jobb.
 
Här kommer lite spännisbilder från gymmet. När jag är ensam där speglar jag mig som en idiot. Inte så troligt att se en särskilt stor förändring av kroppen från set till set men man vet ju aldrig. Nej men allvarligt, man blir helt beroende av försöka se minsta möjliga resultat. Kosten känns rätt, träningen känns rätt, nu behöver jag bara ha tålamod så kommer resultaten av sig själva. Bit ihop Amalia.
 
 



Inga kommentarer: