fredag 10 januari 2014

Dags att vila

Idag. Är. Jag. Trött. Jättetrött. Har tränat varje dag i en veckas tid och det har blivit mycket styrka för axlar och ben. Tabata-intervaller med burpees, gympass och styrkepass på fotbollsträningen igår. Avslutade precis ett pass på gymmet med biceps/rygg. Mindre bra idé för nu har jag spänningar i hela ryggen och axlarna Passet gick dåligt också för att jag var trött och hungrig. Men nu är det gjort och jag får ju trots allt rehaba ända fram till söndag nu eftersom lördagar kommer att vara min heliga vilodag.
 
 
 
I eftermiddag ska jag hämta upp kidsen och till kvällen ska jag träffa tjejerna. Har min ätardag idag så idag blir det tacopaj till middag samt en liten påse med godis och chips till fredagsmyset. Kan ni förstå hur gott det ska bli efter en vecka med ris, potatis, kyckling, fisk och broccoli?? Imorgon vankas 4 timmars jobb sen vila, vila, vila.

Inga kommentarer: