torsdag 23 januari 2014

Håller lågan igång

Brukar bli så förbannat trött efter torsdagsträningen att jag oftast sitter alldeles för länge i soffan, orkar knappt duscha och orkar inte äta något så jag dricker ett glas mjölk för att stilla hungern. Sen kan jag vakna mitt i natten och vara svinhungrig. Så himla dumt.

Men idag höll jag igång när jag kom hem från träningen, spelade musik och hoppade in i duschen direkt. Dagen har gått i ett med plugg, jobb, möte och träning så lika bra att hålla farten uppe. Sopade just i mig ett stort lass gröt och nu får gärna Benny komma hem så vi kan se ett avsnitt av body of proof innan jag tvärslocknar (eller nej det kommer jag aldrig orka..) 

Imorgon är det fredag, har mycket plugg att göra men inget jobb och inget jobb på Woody i helgen heller. Såå skönt! 





Inga kommentarer: