tisdag 14 januari 2014

Natten från helvetet

Nej, riktigt så illa var det inte. Men det var nog ingen som sov riktigt bra här i natt. Jag som tar min sömn på största allvar och som sällan har problem att sova låg vaken länge under natten. Jag vaknade med illamående och yrsel, men jag har svårt att tro att det är magsjuka jag åkt på, snarare något jag ätit som magen inte vill acceptera. Efter några timmar slutade rummet i alla fall att snurra och då kunde jag somna om. Då vaknade Claris och ville ha hostmedicin och lagom som hon slutat hosta satte Casper igång istället.
 
Så just nu är vi hemma hela familjen. Jag ska alldeles strax börja göra mig iordning för att åka och jobba. Eftersom jag inte kräkts eller haft ont i magen tror jag som sagt inte att det är magsjuka jag har att göra med, då skulle jag aldrig åka och jobba. Kidsen som hostade ikapp i natt är väldigt pigga här hemma, nästan rastlösa. Så det blir nog både jobb och skola för samtliga imorgon. Förhoppningsvis kan lite vila göra susen!
 

Inga kommentarer: