söndag 5 januari 2014

Årets första teaser

I helgen har det varit full fart i jämförelse med den lugna upplevelse vi hade på Skogshöjd SPA. Vi lånade hem kidsen en sväng i helgen eftersom de varit så länge hos sin mamma. Vi har varit på kalas, jag har jobbat och nu i eftermiddag var vi på bio i Nyköping. Det har frestats med tårta, tacos, lördagsgodis, vin, bio-popcorn och läsk. Men ärligt talat, tror det är fler än jag som inte har särskilt svårt att säga nej till detta efter att ha sockerbombat sig själv under jul och nyår. Imorgon tänkte jag skriv ett litet inlägg om mål och ambitioner med min träning och kost. Håll till godo.
 
Lämnar en liten teaser innan jag signar ut. På kalaset började det planeras inför sommaren vilket resulterade i att en resa bokades. Jag tror jag och Benny var inne i något slags skönt-att-åka-bort-rus. Vart vi ska, när vi åker och med vilka lämnar jag som en liten funderare. Men det känns himla kul att ha nåt att längta till! Hihi.
 
 
Barnens lördagsgodis i min fina skål jag fick i julklappsbytet av Dennis.

Inga kommentarer: