måndag 13 januari 2014

Kanske en sjukling på g

Här hemma är på vi på gång att bli sjuka, igen! Barnen hostar, snorar och nyser. Casper som annars slevar i sig chili con carne petade bara i maten idag. Även jag känner av minskad aptit. Jag är hungrig men inte sugen. Efter två veckor med tunga måltider, proteiner och kolhydrater blev det en fruktsallad till kvällsfika istället för gröt. Lätt och fräscht!

Det kan bero på att jag sov dåligt inatt eller att jag inte gjort särskilt mycket under dagen. Eller så har kanske bacillerna inkräktat här igen. Ska lägga mig direkt efter Det Okända och hoppas att det känns bättre imorgon. Lagom till att jag ska jobba vill jag inte bli sjuk! 



Uppdatering några minuter senare:
Ligger i sängen och mitt hjärta bankar löjligt högt och löjligt fort. Hela sängen bumpar. Är ju som sagt inte läge att bli sjuk nu!! Cut me some slack Jesaz!

Inga kommentarer: