onsdag 1 januari 2014

Hello 2014

Jul och nyår har passerat och plötsligt står vi inför ett nytt år, 2014. Mycket har hänt i mellandagarna och jag har varvat röda dagar med jobb. Känner ärligt talat att 2014 kan bli lite av en nystart, lite klyschigt, jag vet. Men jag behöver ta tag i kosten och träningen för under julen har buken svällt och jag är inte särskilt nöjd med mig själv. Hur som helst, mål och ambitioner får bli i ett senare inlägg. Nu vill jag visa min jul och mitt nyår i bilder: 

Jul i butiken: 



Julafton: 



Juldagen: 





Mellandagsshopping: två nya mysdresser! 



Nyår:





För er som orkat scrolla ända ner kan jag meddela att jag och Bempa åker på SPA imorgon, hans julklapp till mig. Vi började det nya året med kebabtallrik, soffläge och barnkalas. Men imorgon blir det andra bullar med massage och fruktdrinkar! B-E-A-UTIFUL! 

Inga kommentarer: