tisdag 12 februari 2013

Styrkan i vänner och familj

Har för första gången på väldigt länge dragit på mig ett par jeans. Har levt hela helgen i samma byxor och BH så jag lät dem ta några varv i tvättmaskinen. Passade på att tvätta håret också så nu är jag fräschare än vad jag varit på länge.

Oroskänslorna jag haft har gått över till enorma saknadskänslor. Vill att Benny och Casper ska vara hemma, friska och krya. Hela situationen känns så överväldigande. Men vi gör alla vårt bästa och vi får så mycket fint stöd från nära och kära. Allting känns så himla mycket enklare och bättre då. Jag gör mitt bästa i skolan också men det går himla segt och huvudet proppas med andra tankar ist för fakta om friktion.

Ska alldeles strax iväg och hämta hem lilla Hulda. Hon har varit jätteduktig de senaste dagarna och eftersom det är fettisdagen idag ska vi till affären och handla en rosa munk efter Claris önskemål. Ikväll blir vi bara hemma och gör det som känns bäst för stunden.


Inga kommentarer: