måndag 25 februari 2013

Fartfylld helg med vårsol

Helgen har bjudit på så mycket. Jag och kidsen var och kollade på innebandy medan Benny lirade match på lördagsmorgonen. På lördagskvällen var det kalas för Cappen som gällde. Det var tårta, kakor, bullar, godis och chips överallt. Jag lyckades hålla händerna någorlunda i styr. Jag har hunnit med att träna på gymmet och varit ute med Claris i det fina vädret. Helgen bjöd verkligen på en riktig vårsol. Sen har jag varit på vattengympa med brudarna i fotbollslaget. Efteråt bubblade vi bubbelpool och bastade. En riktig kanonhelg om ni frågar mig.

Tittar man ut genom fönstret idag är vårsolen som bortblåst och träden är återigen klädda med frost. Benny är hemma och kör VAB för Casper som har haft ont i halsen hela helgen. Dock vaknade han idag och var superpigg, så han ska nog kunna gå till skolan imorrn. Han har ju inte varit där på två veckor på grund av operation och sportlov. Så nu är det full fart där nere. Claris ska till dagmamman vid nio och min nya delkurs drar inte igång förrän vid 9.30 så jag känner mig lite smått handlingsförlamad. Men betala räkningar är ju alltid kul, kanske skulle få det överstökat redan nu.  

Kram kram  


Cappens snygga tårta! Skapad av Madde.


Tröttmössa


Jobbigt med kalas och melodifestival!

Inga kommentarer: