torsdag 7 februari 2013

Först bra sen lite dåligt

Benen och knäna ekar av smärta. Om det är träningsvärk eller överträning kan jag inte riktigt svara på. Tror att bytet mellan löpband och snömodd från dag till dag kan slita rätt rejält på ett par redan klena knän. I axlar och överkropp sitter träningsvärken iallafall. Det är jag säker på.

Kvällen blev inte alls så bra som jag tänkt mig. Fotbollsträningen var skitkul med mycket skratt men även hårt slit och mycket svett! Grymt kul var det.

Men Benny sitter på akuten med en liten Casper som har magkramper. Smsade med honom nyss och då hade Cappen lyckats somna iallafall. Hoppas på att kramperna går över så han kan få fira sina födelsedag och slippa ställa in morgondagens kalas. Vet ju hur mycket han längtat. Lilla gubben, krya på dig.

Hatar känslan när man kommer hem från en träning och ingenting av det man har hemma duger. Munnen, hjärnan och magen vill bara ha socker och fett. Som precis nyss. Tvingade i mig två stekta ägg och en kopp te istället. Munnen, hjärnan och magen är inte alls nöjd. Är så sötsugen att jag dreglar. Ska försöka sova bort både sötsug och smärtan som ekar från topp till tå.

Godnatt!


Inga kommentarer: