onsdag 6 februari 2013

Framgångens sötma

Eftersom vi läser världens segaste kurs och lärarna verkar ha noll framförhållning har jag haft väldigt lite att göra idag. Så lite att jag drog till gymmet mitt på blanka dan. Då ÄNTLIGEN kom den där lilla boosten som gjorde att jag kunde känna att träningen faktiskt leder någonvart. Har inte gjort chins på två veckor eftersom jag var i Falun förra veckan, därför överraskade jag mig själv genom att först göra fem stycken (på rad!!). Sen gjorde jag fyra stycken till och sen avslutade jag med tre tuffa till!

Det var precis vad jag behövde nu när träningen känts så trög den senaste tiden, thaaank you lord. Nu tuffar vi framåt och ser till att överleva nästa svacka lika lätt.

Nu ska jag göra första riktiga skol-insatsen för idag, redovisning mellan 15.00-16.30. Sämsta tiden ever men jag överlver nog.

Kram kram


Blev lite exalterad där på gymmet..

Inga kommentarer: