lördag 2 februari 2013

Fotboll när den är som bäst

Igår hade jag laddat för myskväll på hemmaplan. Benny kom hem med thaimat å vi gosade ner oss i soffan när telefonen plingar till. Det va Lina som kom med förslaget att åka till Gnesta och titta på fotbollscup. Klart vi hakade på. Släckte alla ljus, dissade myskvällen och hade en trevlig kväll med Lina och Johanna i Gnesta istället!

Startade min lördag på allra bästa sätt. Två timmars grym fotbollsträning med brudarna. Kommer få sån jädra träningsvärk, gött!!

När jag kom hem var jag trööött. Slumrade till en stund i sängen, men vad gör det när man har hela dagen på sig att göra vad man vill? Älskar lördagar.

Nu när jag varit uppe en stund har jag och Benny hunnit med och städat lite. Till kvällen kommer nämligen lite goa vänner och kollar på mello med oss.

Men först, hemmagjord pizza!


Inga kommentarer: