onsdag 20 februari 2013

Lyxar till det med lite ledighet

Delkurs 1 som vi läser just nu avslutas på fredag. Vi har en labbrapport som ska in imorrn och en slutrapport som ska in på fredag. Labbrapporten gjorde jag klart förra veckan och slutrapporten började jag med i måndags och avslutade idag. Har lämnat in båda rapporterna och nu har jag två dagars ledighet framför mig. Så jädra gött!

Sitter för första gången på väldigt länge med en kopp te i handen och bara njuter av eftermiddagen, utan att känna stress. Eftersom bankkontot är tomt och inte blir påfyllt förrän på måndag ska jag ägna mig åt massa träning och städning under mina lediga dagar. Två gratis och väldigt nyttiga aktiviteter. Låter kanske tråkigt men jag tycker det ska bli skönt. Har varken haft tid eller ork att träna och städa den senaste tiden så nu känns det skönt att få en stund över till det.

Inga kommentarer: