torsdag 19 januari 2012

Te och shotar fram till midnatt

Kvällen med tjejerna igår var toppen och välbehövlig. Efter att vi hämtat upp LSD åkte vi vidare till Rhodos och åt middag, maten där var verkligen skitgod! Efter middagen åkte vi hem till LSD där brudarna tog sig varsina groggar och shotar, och jag satt och zippade på en god kopp te. Hehe. Snacka om kontraster. Men jag hade jättekul fast att jag inte drack. Åkte hemåt nån gång efter midnatt och landade inte i sängen förrän klockan var närmare halv två. Rise and shine klockan 7 imorse för att jobba! Såg ut som en zombie, men det var ni värda brudar!

Skål för Linnea! :)

Hehe, ja skål då!

Jobbat klat för dan och kanske till och med för den här veckan om inte skolan ringer och väcker mig imorrn. Har tänkt snooza en stund på soffan för att orka hålla mig vaken till halv nio ikväll när träningen börjar. Men förstås är jag alldeles för pigg för tillfället.

Tog mig i kragen när jag kom hem från jobbet och ordnade nästan allt det sista med skolan. Men måste ta mig i kragen en gång till för jag har ännu inte ordnat med den sista litteraturen. Men allt med CSN ska vara klart; ansökan, studieförsäkran, registrering av bankkonto osv.. Känns för jädra skönt att jag börjar få ordning på allt. Nu ska jag bara våga masa mig iväg till skolan på måndag. Buhu!

Kram kram

Update kl. 14.51: Nähe nu tog jag mig visst i kragen igen och ordnade den sista litteraturen också. Go me!!

2 kommentarer:

Fuffe sa...

Kram kram

Sälen sa...

Gogogogo!!