lördag 7 januari 2012

En tredjeplats i Metallcupen 2012

Fy tusan vad svårt det är att komma tillbaks till samma matvanor jag hade innan jag blev sjukt. Inte så att jag går runt och äter onyttigt hela dagarna, men jag hade verkligen fått ordning på mitt matschema innan jag blev sjuk och nu är jag inte alls lika duktig. Jag var noga med en bra frukost, jämna mellanmål och mycket grönsaker till lunch och middag. Det behövs verkligen nya mål inför 2012 för att komma back on track igen. Ska fila på de lite under kvällen och offentliggöra de inom de närmsta dagarna.

Träningen går bra i alla fall. Idag var vi iväg på cup med laget, mest för skojs skull eftersom vi inte har några större mål med inomhusspelet. Men det visade sig gå ganska bra då vi spelade lika med både ett division 3 och 4 lag. Slog ut Bissarna som spelar i division 3 och fick möta IFK Nyköping i semin. Ett lag som har både division 2 och 3 lag. Förlorade med 2-0 men hamnade på en fin tredjeplats mitt emellan alla division 3 lag!! IFK Nyköping gick senare och vann cupen så 2-0 mot de var inte fy skam..

Samma cup, fast för 4 år sedan. Time flies!


Så jädrans gött med långhelg. Absolut inget planerat förutom cupen idag då, men den tog ändå inte hela dagen. Har fått en del gjort här hemma och ikväll blir det mys framför gladiatorerna. Imorgon ska jag ta tag i det som behövs göra inför skolstarten. Jag försöker undvika det men måste verkligen ta mig i kragen och sluta va så nervig.

Kram kram

Inga kommentarer: