måndag 23 januari 2012

Första skoldagen avklarad

TRÖTT TJEJ. Skolan var inte alls lika läskig och nervös som jag trodde innan och nu skrattar jag nästan åt hur larvig jag var. Jag connectade med en kvinna på 40+ förstås, typiskt mig att finna gemenskaper bland de äldre. Nejdå, vi blev ett litet tjejgäng på sex pers som delade varandras intressen och åt lunch tillsammans. Men dagen var verkligen lång, och trots väldigt spännande och inspirerande information är jag nu väldigt trött och stel i kroppen av allt sittande. Och imorgon laddar jag för att sitta ännu några timmar till. Då drar vi igång den första kursen! Dä är bar' å kör!!

Nu vill jag allra helst lägga ifrån mig datorn en stund. Har haft lapen i knät i flera timmar och letat information som jag kommer behöva inför morgondagen. Men nu känner jag att jag har koll på läget och ska slappa en stund sen soooova. Ser fram emot frukostbuffén imorgon, den var himmelsk imorse må jag lova..

Till alla er som hört av er under dagen via sms: det är inte av oartighet som jag inte svarat. Glömde mobilladdaren hemma såklart och kan därför inte använda mobilen eftersom jag nu endast har 10 % batteri kvar, och det behöver jag spara till imorrn. Men svarar så fort jag har laddat mobilen imorgonkväll!! Så nu vet ni. :)

Slänger in en bild från julafton, yeah SEXY BITCH..

Hang patts och lite för mycket julmat, hehe..

Kram kram

1 kommentar:

Jennifer sa...

Hahaha underbara bilder Amalia! :D kör hårt med skolan :D