lördag 14 januari 2012

En bra vecka och en fin helg

Jag har haft en bra vecka och en fin helg. Jag blir mer och mer taggad inför skolan ju fler dagar som går. Börjar övervinna nervositeten och har köpt hem en produktnyckel till word, beställt hotell i Falun inför skolstarten, kollat in schemat och ska under nästa vecka beställa all litteratur. Och allt detta innan den 25e.. Kommer sannerligen få leva som en äkta student under nästa vecka innan lönen och studiebidraget kommer.

Jobbade till ett igår, hämtade sen kidsen och hade en skön eftermiddag hemma. Cappen hade en kompis hemma och jag och Claris läste sagor i soffan. Det var så mysigt att jag somnade en sekund och vaknade i världens panik och trodde Casper var försenad till skolan, trött tjej! När Benny kom hem lagade vi tacos och när kidsen somnat kollade vi på film. Härlig fredag!

Idag stod fotbollsträning på schemat. Benny jobbade så jag fick ta med kidsen upp till sporthallen. De är så duktiga som sköter sig själva för det mesta. Väldigt lätta att ha med nånstans. Efter träningen kollade vi på innebandymatch och efter det åkte vi hem till Sälen och tog en fika, bara jag å kidsen! När Benny kom hem från jobbet gick vi hem och ikväll är det mys till gladiatorerna som gäller. En riktigt jäkla härlig dag! Tack Sälen för ett fint sällskap. :)

Imorrn är det söndag och sista dagen som barnen är här. De har varit hos oss lite längre än vanligt eftersom både jag och Benny ska iväg på resor och utbildningar två helger framöver. Claris fyller 4 år på måndag och imorrn ska vi fira lite här hemma med mamma, Stefan, Maddo och Dennis. Då ska jag unna mig marängswiss! Vilken toppenhelg det här verkar bli. 

Ibrahimovic och Fabregas!
Alltid dessa fotbollströjor vart vi än ska :)

Stora tjejen som snart blir 4 år!

 Kram kram

Inga kommentarer: