tisdag 17 januari 2012

En fusk-fri träning = duktig tjej

Woop woop, här har vi en duktig tjej! Första gången som jag inte fuskade en endaste liten gång på magövningarna under GGs pass. Var bara tvungen att tillägga detta innan jag gick och la mig. Så göttans skönt när man märker att träningen ger resultat. Jag vill alltid ge upp när vi kör igång dessa brutala magövningar. Men inte idag. Idag körde jag järnet hela träningen utan ett endaste litet fusk. Det måste vara första gången någonsin faktiskt. Go me va??

Duktig tjej!


Måste bara rätta mig själv från dagens tidigare inlägg att vi inte sörjer Bella för att hon är död utan för att hon är i Karlstad och inte har möjlighet att vara med och fira LSD. Upptäckte mitt fel efteråt, det lät ju faktiskt som Bella dött, men så är inte fallet så ni alla kan andas ut! Haha! :) My bad..

Still alive!!


Kram och godnatt, däckar nuuuuu. ZzzZZzzzzzZZZ....

1 kommentar:

Bella sa...

Pheewwww, vilken lättnad! :D