onsdag 4 januari 2012

Yr i skallen av många anledningar

Fan, klart man är tacksam att man har ett jobb men ibland känns det som man inte hinner med något annat. Igår kom jag hem efter jobb på fritids, började laga mat direkt och hann sitta i soffan 5 minuter innan jag var tvungen att resa på mig för att byta om och åka iväg till träningen. Idag jobbade jag på B & I mellan 9-18 och Benny med. Efter jobbet veckaohandlade vi, kom hem, packade upp varor och ääääntligen sitter vi i soffan. Ändå har vi inte hunnit med mer än jobb, handling och matlagning. Lite tråkigt. Men då är det extra skönt med en fyradagarsvecka.


Maten jag slängde ihop igår.
Kyckling, kokosmjölk, lök,
champinjoner,
gröna bönor, broccoli, gurkmeja,
paprika- och chilipulver, salt och peppar.
Serveras med fullkornsris och toppas med saltade jordnötter.
Mumma! :)


Pain in the ass, bokstavligt. Har börjat få ont i svanskotan igen (hade samma sak i våras) men nu är det värre. Jag känner av det hela tiden men främst om jag ligger eller sitter ner och ska lyfta vänstra benet, då gör det riktigt ont. Gick sämst på magövningarna under fysen igår. Typiskt eftersom bästaste naprapaten åkt till NY en vecka!! Har mått konstigt i huvudet också, med yrsel och konstiga ljud i öronen. What's going on??

IiiHHhh.. Fick välkomstmejl från skolan idag också. Blir så jävla nervös, får ångest, börjar tveka, funderar, det bara gnager i skallen. Men så är det väl när något nytt och okänt väntar. Försöker intala mig själv att det bara är att pröva och känns det skit går det alltid att hoppa av. Det skulle inte vara hela världen och sannerligen inte första gången i världshistorien. Men blir så förbannat nervös ändå?? H-J-Ä-L-P M-I-G

Nu soffmys, sen däcka.

Kram kram

1 kommentar:

Maddo sa...

Vi fixar det där Amalia! Bara att komma förbi om du behöver hjälp så löser vi det tillsammans :-) vad god maten såg ut förresten, mums! Kram