tisdag 17 januari 2012

En kväll med tjejerna

Hej hopp, här är jag!

Har myst ner mig i soffan en stund. Benny är iväg på hockey med jobbet och kommer inte hem förrän sent i natt. Vi har flera matlådor både i kyl och frys så idag skippar jag matlagningen och tar en sån istället. Det är ju så förbannat tråkigt att laga mat till endast sig själv!

Ikväll väntar ett ordentligt fyspass a lá GG och imorgon får det nog bli en vilodag. I lördags körde vi ett ordentligt spänstpass, i söndags var jag på gymmet och körde överkropp och igår var jag återigen på gymmet med Sälen och sprang på löpbandet plus lite styrka. Så imorrn blir det nog vila, eventuellt en PW* om det inte är snorhalt ute som det varit de senaste kvällarna. (Sälen eller eventuellt Claris har dessutom smittat mig med en snorig näsa, så bäst vore kanske att vila.)

Imorgon kväll ska jag träffa tjejerna. Ska bli så kul för nu var det verkligen längesen. Vi sörjer dock att Bella inte är med. :( Det är inte det lättaste att få ihop en dag när alla har möjlighet att ses.. Vi har verkligen pysslat ihop den här kvällen. Dessutom ska vi fira LSD ordentligt som fyllde 20 år strax inna jul. Bättre sent än aldrig säger de ju. Ska hur som helst bara bli så skönt att få träffa tjejerna igen, äta en bit mat och bara umgås. :)

Miss you girls!

Kram kram

*PowerWalk

Inga kommentarer: