söndag 15 januari 2012

Kalas för Claris 4 år

Idag har vi haft kalas för Claris som fyller 4 år imorrn. Av mig och Benny fick hon en radiostyrdbil och en rosa sparkcykel. Av Casper fick hon godis, av Maddo och Dennis fick hon godis och en söt nalle som Maddo sytt själv. Av mamma och Stefan fick hon böcker, ritblock och pennor. Perfekt till en tjej älskar samtliga grejer! :)

Presentöppning!

Kalaskläderna har hon valt själv.
Här med nallen som Maddo sytt!


Som tidigare sagt skulle jag unna mig marängswiss på kalaset idag. Och det gjorde jag. Men det var inte alls lika gott som jag mindes! Var jättesugen och förväntansfull innan men blev ganska besviken. Det var sött och glassen ilade i mina tänder. På ett sätt var det ju bra för då behöver jag ju inte unna mig det något mer, haha. Men lite av en bummer att gå å dregla hela morgonen och sen bah, inte alls lika gott som man trott? Konstigt att man kan minnas så fel.

Inte lika gott som det ser ut!!

Resten av dagen har jag tvättat, degat lite i soffan och varit på gymet. Gymet gick bra och var riktigt kul! Imorgon går jag in på min sista vecka som arbetssökande/vikarie. Om en vecka sitter jag på ett hotellrum i Falun och är nervös inför skolstarten. Iiihh!! Ser fram emo't! :)

Nu: mys i soffan!

Kram kram

1 kommentar:

Maddo sa...

Jag tyckte swissen var god! Dessutom ser jag fram emot Falun som fan, det blir awsome! :-) ps. det var ingen nalle, det var ju ett litet godismonster ju!