söndag 22 januari 2012

Mot Falun!

Klockan 12 drar vi, då styr vi bilen mot Falun, jag och Madicken. Typiskt att detta snöväder skulle komma just inatt och fortsätta ända tills nu. Som tur är så är det Maddo som ska köra. Dels är hon en bättre förare och dels kan hon vägen till Falun utan och innan eftersom hon själv bott där. Så jag känner mig rätt trygg ändå. Hotellet vi ska bo på under dagarna i Falun ligger i anslutning med Oleary's, så ikväll blir det mat och kanske nån drink för att lugna nerverna hehe. 



Sen sist jag skrev har jag tränat, tvättat, umgåtts med Sälen (och blivit medlem i twilight-gänget), haft hemmakväll med Benny, blivit bjuden på tacos av Maddo och Denta, kollat på gladiatorerna och nu sitter jag här. Typ. En lugn men skön helg med de bästa!

Nu borde jag egentligen börja packa och kolla vad jag ska ha med mig egentligen. Ska försöka hinna med några set och reps på pilatesbollen också, eftersom jag missar kettlebellsträningen imorrnkväll!!

Har datorn med mig så ska försöka uppdatera hur det går. Wish me luck!


Mvh nervöstjej_91

Kram kram

Inga kommentarer: