söndag 22 januari 2012

First hotel grand - Falun

Nyduschad och fräsch ligger jag med laptopen i sängen på hotellet. Jag och Maddo var framme runt tre, tog en sväng på Ica Maxi för diverse förnödenheter och sen vidare för incheckning på hotellet. Efter några timmar i bilen med visst inslag av kasst väder var vi hungriga och törstiga!! Slog oss ner på O'learys, Maddo åt en vegburgare och jag åt vitlökspasta. Mums! Även några drinkar slank ner i strupen, mmm..

Hallå världen!!


Vi åkte på en liten mini-sightseeing här i Falun. Maddo visade vart skolan låg och så tog vi en sväng förbi Lugnet och genom stan. Satan vilken tur jag har som en alldeles egen Falun-guide. Vad hade jag gjort annars?? På hotellet var det gratis, trådlöst internet och det var ju verkligen en lyx.

För tillfället sitter Maddo och broderar (don't ask) och jag ska väl joina henne framför den tjutande tvn och Så ska det låta. Är för tillfället inte särskilt nervös över morgondagen. Men det kommer nog. Har fått flera gulliga sms under dagen och det tackar jag för. Känns så skönt att veta att det är så många som tror på en och vill vara med och stötta. Kram på er!

1 kommentar:

Fuffe sa...

Du är så söt, jag älskar dig!!