lördag 12 januari 2013

Träning, köttgryta & tjejkväll

Det gick skitbra att träna dubbelt idag. Skoskavet krånglade inte så kunde ge järnet på både fotbollen och gymmet. Gymmet var för övrigt skitkul. Har lärt mig göra riktiga squats (knäböj) och raka (samt vanliga) marklyft. De raka marklyften tar helt sjukt bra på baksida lår, sällan jag blir trött i benen men de här lyften fick benen att darra. Så jädra gött!

Har varit en sväng hos Östen och Lillan under dagen. De bjöd på lunch och en riktig köttgryta säger man ju inte nej till. Nu har jag precis svirat om till lite snyggare kläder eftersom det vankas tjejkväll hemma hos Lina. Vi är en hel drös med tjejer som ska käka tacopaj och spela spel. Så himla fin lördag!



2 kommentarer:

Maddo sa...

Fin bild! Du skulle passa i sån där poppisfrilla som kikan hade, med rakat ovanför en örat. Men det skulle du nog inte vilja ;-) kram

Amalia Edlund sa...

Hihi tack, men nej tack ;) Kikis får styra upp det där med poppisfrillor så håller jag mig till andra coola grejer ;) Kram