fredag 4 januari 2013

Hemska natt

Tog mig upp till affären igår för att köpa nya numret av Wellness. Snabbt in och snabbt ut. Gick förbi apoteket på vägen hem eftersom konsum inte hade det jag ville ha. Även där gick jag snabbt in och snabbt ut. Tänkte mig noga för att inte ta i några handtag eller knappar med händerna utan använde armbågarna istället för att INTE ta med mig några äckelbaciller hem. Besöket blev kort eftersom dem inte heller hade det jag ville ha.

Med vad tror ni händer då?? Jo, jag har precis varit ute för första gången på hela veckan och framåt kvällen slumrar jag till på soffan och vaknar med värsta kramperna i magen. Kramperna går över till illamående sen tillbaka till kramper. Så håller det på hela natten. Sov till kl. 5.00 på soffan. Om man nu kan kalla det sömn. Sen sov jag till klockan 10 i sängen, då gick det bättre att sova. Jag frågar mig nu om detta kan bero på min blixtvisit ute i allmänheten eller möjligtvis den makrill eller lax jag åt under dagen??

Har i alla fall fått i mig två limpmackor och ett glas oboy idag. Det enda som hjärnan och magen tillåter just nu. Som sagt, så jädra bra start på kost- och träningsåret haha. Men mår ärligt talat mycket bättre nu än jag gjorde i natt. Fortfarande lite ont i magen men hoppas det ska gå över snart. Måste ju kunna träna och spela cup i helgen!! Men vi får se hur de närmsta timmarna ser ut. Blir det inte bättre får jag nog tyvärr avstå. Buhu.

Hatar högskolan idag. Så tar nya tag på måndag istället

Kram kram


Inga kommentarer: