söndag 20 januari 2013

Lika vackert som på film

Grymt väder idag!! Lagom kallt, solsken och allmänt vackert ute. Älskar när vinden tar tag i träden så snön yr omkring en, det blir lika vackert som på film. Var ute på en runda som tog cirka en timme å när jag kom hem ville jag inte gå in. Passade på att skotta gången till huset och njuta av solen.

Sen tog jag tag i städningen. Hela undervåningen är nu dammad, dammsugen och skurad. Övervåningen fick Bempa ta hand om så den blev dammad och dammsugen den med. Så himla fint här hemma nu, hihi.

Nu på kvällen har vi varit hos Kricko, Stina och lilla Hedda. Kollade på fotboll, drack te och umgicks. Hedda är så himla söt och snäll, världens goaste lilla bebbe!

Funderar nu starkt på att hoppa i myskläderna och slå mig ner i soffan för kvällen. Jag och Benny åt middag tidigt så en liten kvällsfika kan nog va på sin plats också.



2 kommentarer:

Mie sa...

Vilken underbar kopp! Var är den ifrån? :)

Amalia Edlund sa...

Ja visst är den fin? Brukar alltid dricka te ur den när vi är hos Krickan och Stina. Den är från Indiska och inköpt för flera år sedan! :)