måndag 28 januari 2013

Åter i Falun

Resan till Falun gick jättebra trots halkvarning i hela Sverige. Vägen va jättefin och resan gick smidigt.

Har precis kommit tillbaks från hotellets gym. Ett minimalt rum men det dög bra till att gå en promenad på bandet och titta på tv samtidigt. Rummet där vi ska bo är också ganska litet. Jag och tre brudar till som ska slåss om plats i sängen/soffan och rummets två speglar. Mys!

När jag kom ut från gymmet (som ligger på plan 2) hinner jag komma till plan 6 när jag möter en ensam hund? Ropade i trapphuset men det va helt tomt på människor. Så jag tar med mig hunden ner till plan 3 och skyndar sen ner till plan 1 för att säga till receptionen. Tog inte hissen upp utan gick från plan 1 till plan 9. Haha. Hade ont i benen sen. Hoppas hunden hittade sin ägare iaf.

En sån här hund va det, fast den va tjock:











Inga kommentarer: