tisdag 8 januari 2013

Chins ftw

Ligger i sängen redo att somna vilken sekund som helst. Var bara tvungen att redogöra för min fantastiska framgång på gymmet först.

Gick till gymmet trots den enorma tröttheten. Har ju ett program att gå efter och ville inte börja första träningen med vila, då kommer man aldrig igång.

På schemat stod bland annat övningen chins, 3 set x max repetitioner. Till saken hör att jag aldrig tidigare klarat av att gör chins. Men vet ni vad som hände?? Först gjorde jag 3 stycken!! Vet ni vad som hände sen? Jag gjorde 3 stycken till!! Sen gjorde jag 2 till i sista setet.

Jag praktiskt taget svävade på moln när jag gick därifrån. En enorm personlig bedrift! Nu vill jag bara dit igen och göra MEEEER!! Hihi. Nej nu måste jag sova. Men somnar fett glad!

För er som är obekanta med chins:

Inga kommentarer: