söndag 6 januari 2013

Kan det inte alltid vara helg?

På lördag morgon vaknade jag helt fri från både illamående och kramper i magen. Var hos pappa på fredagskvällen och då gjorde magen bara lite ont. Va döhungrig eftersom jag inte ätit nåt på hela dan. Så jag tog en pizza, det va det enda magen ville ha när vi skulle beställa mat. Beställde en barnpizza och fick en pizza med öron, som såg ut som en björn. Höll på att fnissa ihjäl!

I lördags tränade jag trots sjukdom som nyss gått över. Det gick helt okej. Ville ju va med på cupen vi spelade idag!! Efter träningen städade jag undan julen så nu är det jul-fritt här hemma. På kvällen blev det tacopaj med bästa, fina familjen.

Och idag var det fotbollscup som sagt!! Hade så jädra kul trots tre förluster och en oavgjord. Skönt att spela utan press och bara ha roligt. Blev matchens lirare i sista matchen också, så jag är fett nöjd. Stod också för dagens två bästa räddningar. En när jag räddade bollen på mållinjen från att bli 1-0 till motståndarna och en när jag greppade bollen i min famn i vårt eget straffområde. Haha, totalt hjärnsläpp. Den där sista räddningen fick hela publiken att garva och gav motståndarna en straff, förstås..

Nu lider jag av extrem söndagsångest. Vill ha mer härlig helg. Ska skriva hemtenta hela veckan. Suuuug..











Inga kommentarer: