torsdag 24 januari 2013

Så himla fint men så jädra kallt

Vädret bjuder verkligen in till en promenad i solen. Men temperaturen?? Den lockar inte, burr! Får se om solen skiner lika fint när jag käkat lunch. Då kanske jag bunkrar upp ordentligt med kläder och ger mig ut ändå. Skulle va skönt att få lapa lite sol och inte bara sitta inne.

Ligger i så jädra bra fas med skolan. Väldigt ovanligt. Men det kan bero på att vi inte fått någon ordentlig kurshandbok utan bara ett kasst schema, så det är svårt att urskilja vad det är vi egentligen ska göra och läsa. Ligger som sagt i fas just nu men så fort kurshandboken trillar in i kursrummet lär väl paniken infinna sig. Så himla typsikt högskolan.

Längtar faktiskt tills på måndag när jag får bege mig upp mot Falun för några dagar. Hela tre nätter ska jag spendera där och kommer inte hem förrän torsdag eftermiddag. Nästan hela veckan ju. Ska dela rum med tre goa tjejer, varav två av dem också är sambos med äldre killar som har barn. Så jädra skönt att få prata med några som förstår och som kan reltera till samma situationer.

Nu kurrar magen.

Fint..


.. Men kallt!!

Inga kommentarer: