måndag 21 januari 2013

Ostabil brud

Håller på att smälta maten innan jag hade tänkte ge mig ut på en liten promenad. Har fysträning med GG senare ikväll men behöver få lite frisk luft innan det. Annars kommer jag somna i soffan.

Lina upplyste mig om att de som lämnat studieförsäkran igår skulle få sina pengar imorgon istället för fredag som jag trodde. Men eftersom jag lämnade försäkran redan i tisdags fick jag mina cash redan idag, gött!!

Åkte därför till holmen imorse för att storhandla och låna böcker på biblioteket. Köpte MASSA mat så nu har vi så vi klarar oss, skönt minst sagt.

På vägen hem trodde jag att jag tappat plånboken. Sprang in och ut på Willys och letade i matkassarna. Åkte till Bennys jobb å stortjöt, så han följde med mig ut och letade i bilen. Vi hittade den mellan fram- och baksätet. Stabil brud man är som tappar fattningen för minsta lilla!

Borde egentligen läsa lite skolböcker men eftersom risken att somna ökar då tar jag en promenad istället.

Jag idag:



Inga kommentarer: