måndag 14 januari 2013

Solsken gör susen för skolarbetet

Så var det redan måndag, igen! Helgerna går så fort när man har roligt. Skönt att man åtminstone fick vakna upp till en solig måndag. Då blir skolarbetet mycket lättare. Är så gott som klar med den sista skrivuppgiften som ska in på fredag (bara lite finlir kvar). Håller just nu på med material till vår gruppredovisning som också är på fredag. Det är absolut sista kursmomentet sen är denna kurs fenito! Nackdelen med distansplugg är att grupparbetena blir lite svårare. Jag tycker bättre om att samlas i ett och samma rum för att snacka ihop sig. Det blir inte samma grej med bara bild och ljud på varandra. Men det ska nog lösa sig bra ändå.

Igår låg jag mest i soffan och latade mig innan jag tog tag i disk och tvätt. Sen gick jag ut på en promenad, men det var inte det lättaste att hitta en bra runda som tar 60 minuter. Malmköping är inte riktigt så stort. Men tror jag hittat en som kan passa ganska bra. Fast den kommer säkert gå fortare sen när all snö och kyla försvinner, sånt påverkar ju farten också.

Idag ska jag och Lina hålla i fyspasset med fotbollslaget. Egentligen skulle det vara Jill, men hon blev sjuk så jag och Lina fick rycka in. Har googlat lite på ett crossfit-program som jag tyckte vi kunde testa. Tyckte det var så himla kul (och så jävla jobbigt) när vi körde det med Anna, så jag har försökt knopa ihop ett eget program som kan passa tjejerna. Lina hon håller så snällt med mig så vi får väl hoppas att tjejerna också gillar det annars vet vi vems fel det är, haha.

Nu ska jag fortsätta njuta av solen och sätta fart med plugget innan det är dags att träffa studiegruppen!

Kram kram



Inga kommentarer: