tisdag 6 december 2011

Veckans träning

Sneakpeak på vår julgran!! 






Hemma från jobbet en stund. Idag är jag bara en sån där lektionsvikarie som får fara hit och dit för att har random lektioner. Mellan 8-11 var jag idrottslärare på ekbacken och vid två ska jag till malmaskolan för att ha idrott igen. Så just nu sitter jag som vanligt med lapen i knät, avnjuter bra tv-repriser och myser.


Ikväll väntar ett långt, härligt fyspass med GG. Två timmar ren och skär smärta. Har en riktigt bra träningvecka framför mig. Hoppas bara att jag slipper mer feber och förkylning.

Måndag: Innebandy 1 h (Var där för första gången igår, skitkul! Uppvärmning sen spel hela träningen)
Tisdag: Fys - styrka, spänst, uthållighet 2 h
Onsdag: Kettlebellträning med Jill 1 h (Inte med fotbollslaget denna gång, utan jag går dit på eget initiativ)
Torsdag: Fotbollsträning - Teknik, styrka 1,5 h
Fredag: Hinner jag inte med nån träning för då jobbar jag 8-18 och sen julbord kl 19!! Woho!!
Lördag: Fotbollsträning - Spel, styrka, spänst, löpning 2 h
Söndag: Eventuellt vilodag eller kanske gym.

Roligt och varierande! Veckorna flyger fram när man har varje dag uppbokad. Ganska skönt faktiskt.

Kram kram 

Inga kommentarer: